ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

دیگه از این زندگی نکبت خسته شدم

پیشنهاد می کنم این کلیپو ببینید :)



گاهی وقتا مثلِ همین دلقکی که توی کلیپ مشاهده میکنید خنگ میشم :)))

دسته بندی :
از همه چیز نوشت

دیدگاه ها [ ۸ ]

سیّد محمّد جعاوله
یه چیزی میخام بگم
ولی حرف کم میارم
خیلی تکان دهنده و تلخ بود
چرا این همه یأس آخه؟
درسته این کلیپ یجورایی یاس و ناامیدی یک دلقکو نشون میده ولی به نظرم این خنگ بازیه دلقک خیلی خنده داره وقتی داره به اون درخت آب میده تا بزرگ بشه خخخ :)))
یاد گیج بازی های خودم افتادم یه لحظه :D
نبینم دل گرفته باشی آرزو جان..
دلم نگرفته عزیزم ... این کلیپ جالب بود گذاشتمش :)))
مرسی که حواست بهم هست رفیق :)
آدم من کیم؟ شما رو میخونه یاد چاپلین میفته
جدی ؟؟؟
شاید من از نوادگان چالی چاپلین هستم :)))
عالیع
مرسی :)
عشق آسمانی
نبینم غمت رو 
چرا ابجی اخه
صبر داشته باش 
امید داشته باش
هنوز ادم های خوب هست (خودم رو میگم) خخخخخخخ
:/
ماشالله اعتماد به نفستون بالاست خخخخ
فکر کنم سقفم سوراخم کرده :D
بخاطر عنوان مطلب فکر کردم دلت گرفته.الهی که همیشه شاد و سلامت باشی مهربون :-)
کلیپ جالب بود
مرسی عزیزم ... ایشالله تو هم همیشه شاد و سلامت باشی  :)
چه غمگین
غمگین بود ولی من بیشتر از اون جنبه ی طنزش خوشم اومد :)))
وقتی تو لیست بروز شده ها اسم عنوانتو دیدم کلی تعجب کردم و ناراحت شدم که چرا اینقدر حالت بده بعد بدو بدو اومدم دیدم خدارو شکر خوبی مثه همیشه^ـ^ دلقکه خیلی بانمک بود:)))))))
مرسی عزیزم که اینقد به فکرمی :*
آره خیلی بانمکه :)))
این عنوان در واقع مربوط به این کلیپ بود فکر کنم تقریبا همه با خوندن عنوان تعجب کردن ...
ایشالله همیشه شاد باشی مهربون :)
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.