ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

کفگیرِ هنریم به تهِ دیگ خورده


وقتی کفگیرم به تهِ دیگ میخوره و مجبور میشم از چهارمین طراحیم با زغال که کیفیت آنچنانی نداره رو نمایی کنم دی:
صرفا جهت شفاف سازی آنچه از دهانِ مبارکِ مدل بیرون زده دود است ...


+ پرانتزنوشت :

1- اشکالاتِ فراوان این طراحیُ به بزرگی خودتون ببخشید صرفا برای یادگاری گذاشتمش :)

2- در صورتی که مایل بودید طراحی های منو ببینید کلیک

دسته بندی :
طراحی های من

دیدگاه ها [ ۱۱ ]

خانم مهندس مهربون هنرمند دوست داشتنی :-* 
فدای تو :*
مرسی عزیزم :)))
سیّد محمّد جعاوله
خوب که
خداقوت
مرسی لطف دارید شما  :)
از نظر خودم اصلا خوب نیست :/
✿شمیم زندگی✿
منم دلم طرحی میخواد....
به حرف دلت گوش بده و طراحی کن ... تابستونم که نزدیکه :)))
همچین بدم نشده ها
خیلی هم خوبه به نظرم
کار هنری حتما بدم باشه ارزشمنه 
چون براش زمان صرف شده
و زمان رو با هیچ پولی نمی شه خریدش :)
مرسی لطف دارید :)))
این حرفِ آخرتون کلی امیدوار کننده بود مرسی :)))
خیلی خوبه به نظرم:) شفاف سازی دود خوب بود:)) من اول فک کردم از روی قاب عکس گرفتی و نور افتاده ولی وقتی گفتی کاملا واضح شد برای خیلی جالبه تصویر بازم میگم طراحیات با بقیه طراح ها فرق داره یه سبک خاصیه :) 
مرسی عزیزم :*
احتمال دادم کسی متوجه نشه اون دوده :)))
مرسی بابت انرژی خوبت ....
عشق آسمانی
ب نظر من که خیلی خوبه 
کارت خوبه مهندس 
:)
مرسی لطف داری شما :)))
((((: بدنشده که عزیزم عالیه نفس...
فدات بهارجان لطف داری :*
انصافانقاشیت خوبه
ولی این آخریه شبیه مومیایی هس
منم نقاشی میکشم اماتاحالاباذغال نکشیدم
فک میکنم که سخت باشه
نقاشی بهترین روشه براابرازاحساس
به هرحال موفق باشی
مرسی عزیزم :)))
جدا شبیه مومیایی شده !!! خخخخخ
آره سخت هست ولی خیلی جذابه ...
مرسی همچنین :)
leilaaaaaaaaa mohammadi
عالی بود
مرسی :)))
امان از دست شما بانو جان
در این گیرو دار زندگی
با دل آدم کاری می کنید که دلتنگ گذشته اش شود.
دلم هوس کرد دوباره مداد آپولوb6 را به دست بگیرم و بیفتم به جان برگه های a3 خاک خورده ی کمدم.

+دستمریزاد.
مرسی عزیزم :*

به حرف دلت گوش بده نزار اون برگه ها خاک بخورن دوستِ هنرمندم ...دوس دارم کاراتو ببینم و دوباره ذوق هنریت بیدار بشه :)))
ای به چشمـــــــ :)
چشمت بی بلا :*
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.