ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

یک اثر هنری فوق العاده به همراه چالش


به نظرم این نقاشی فوق العادست و خالق این اثر نبوغ و خلاقیت بسیار بالایی داشته :)
این نقاشی بیشتر منو یاد کشتی حضرت نوح میندازه چرا که برای خلق این چهره تقریبا از هر نوع حیوونی استفاده شده ... واقعا چیدمان این حیوانات در قالبِ چهره ی یک انسان کار بسیار دشواریه و دقت و خلاقیت بالای صاحب این اثرو می رسونه....

+ چالش های این پست :

1- به نظرتون این اثر چه پیامیُ به بیننده متنقل میکنه ؟؟؟ لازم نیست که حتما نظرات تخصصی در این مورد بدیم من از نظراتِ طنز بیشتر استقبال می کنم :دی

2- به نظرتون از چند حیوونِ مختلف برای خلق این اثر استفاده شده؟؟؟

دسته بندی :
پست های هنری پست های چالشی

دیدگاه ها [ ۱۵ ]

سیّد محمّد جعاوله
زیباست
:)
انسان یک حیوان وحشی ست، که مصداق ضرب المثل «آنچه خوبان همه دارند، تو یکجا داری» هستش
درسته :))) ...
مرسی بابتِ نظر خوبتون ...
گرچه طنز نیست ولی : خداوند ویژگی های کل موجودات رو جمع کرد و انسان رو ساخت...
دقیقا همین طوره ... :)
مرسی بابت نظرتون ...

چه پستی!!!!

فوق العاده است...

من سکوت می کنم...:)

:)
آره این نقاشی خیلی فوق العاده است ...
فیل‌رو جای درستی قرار داده 
چون فیل حافظه ی قوی ای داره و کمتر چیزی رو‌ فراموش میکنه 
همین طور از نظر آناتومیک گوش های خرگوش به درستی ستیغ بینی رو نشون می ده :))

چه جالب ...   :)))
از این زاویه به این نقاشی نگاه نکرده بودم مرسی عزیزم :)
عشق آسمانی
اره خلاقیت بالایی داشته :)
به نظر من این اثر داره به قدرت انسان نسبت به حیوانات و اینکه انسان کامل ترین موجود خلق شده هست اشاره میکنه
بالای 20 تایی، شایدم بیشتر
:)
درسته همین طوره مهندس :)))
چالش سختیه! :/ به نظرت خودِ نقاشه تفسیری داشته؟:دی

مثلا میتونه اشاره به پیوند انسان و طبیعت باشه! هرکار کردم طنزش نیومد:))
آره به نظرم :))) ... خیلی جالبه هر کسی از یک زاویه به این اثر نگاه کرده ...

کاملا درسته ... مرسی عزیزم بابت نظرت ....
(: نقاشی قشنگیه
آره خیلی :)))

چه سوالات سختی پرسیدی....تعداد زیادی حیوان!!!!!!! :دی

راجع به پیام این تصویر : انسان تکامل یافته ی همه ی حیواناته!!!!!

چه قالب شیکی داری...اومدم قسمت دیدگاه ها ذوق کردم از دیدن این دلقک گوشه ی صفحه...

راستی سلام دوستم...
برای ماه مبارک رمضان ختم قرآن جمعی گذاشتم وبلاگم....اگه دوست دارین همراهمون باشین یه سر به وبلاگم بزنین و پست ثابت رو با دقت بخونین و بهم زودتر خبر بدین تا پر نشده...پیشاپیش ممنون میشم از حضورتون....

خواستم یه چالشِ هنری بزارم :دی
درسته :)
مرسی لطف دارید :)))

ع سلام ....چشم حتما ..
علی محمدرضایی

قشنگ بود

:)
از نگاهت تا دلم
رنگین کمان گل می کند
با تو باید
مثل باران حرف زد
ام اسی خوشبخت
در نگاه اول چندش آوره اما چیدمان حیوانات عالیه :)
1- انسان متشکل از هزاران حیوانه!
2- 22 تاشو دیدم، البته زیاد دقت نکردم، حتما تعدادش بیشتره.
آره خیلی عالیه :)
مرسی بابت نظرتون ...
اگه وال یکم بالاتر بود و دهانش مماس با دهان انسان میشد خیلی بهتر میشد.
کاری که خیلیمون تو زندگیمون تنها کارمونه.(چه جمله ای شد. D:)
خخخخخ مفهمومو رسوند این جمله :D
درسته :)))
عشق آسمانی
آقا نظرات ما چرا تایید نمیشه؟؟؟ ما همش منتظر هستیم :)
مسئول این سایت کیه؟ 
:))
ببخشید که منتظر موندی ... دیروز خیلی گرفتار بودم :/

میگم مسئولان به این مساله رسیدگی کنن خخخخ


رفیق خاموش
سلام:چه تصویر جالبی 

  من که هر چی چش و چال گذاشتم بیشتر از 20تا ندیدم  پیامش شاید این باشه انسان حیوان ناطق:)
ع سلام :)

یکی از پیامای این نقاشی قطعا همینه :)
مرسی بابت نظرتون ...
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.