ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

دیدار دوست :)

امروز رفتم خونه ی بهترین دوستم :) ... کلی خوش گذشت عکسا و فیلم های عروسی شو نشونم داد و من با دیدنشون کلی ذوق کردم :))

یاد گذشته ها کردیم و یاد اشتباهاتمون ... جالب اینجا بود که جفتمون از گذشته پیشیمون بودیم و به هیچ عنوان یادآوری گذشته برامون خوشایند نبود  ... و بماند که چقد خندیدم به دیووونه بازی ها و کارامون D:

خیلی خوبه که یه دوست متاهل داشته باشی که کلی بهت مشاوره بده اصلا وجود همچین دوستی یه نعمته :)

چقدر بخاطر طلاق گرفتن یکی از دوستاش ناراحت شدیم یک سال فقط از زندگی مشترکشون میگذشت !!! و این باعث شد که بدبین تر بشم نسبت به جنس مخالف :/

چنتا نظریه دارم راجب ازدواج که دوست دارم خودم بهشون پایبند باشم ...

اولیش اینکه به هیچ عنوان دوست ندارم قبل از ازدواج طعم عشقو تجربه کنم چون عشق بعد ازدواج به نظرم جذاب تر و پایدارتره ...

برای ازدواج باید درست انتخاب کرد و اگه انتخابتو کردی باید تا آخرش پای انتخابت بایستی حتی اگه بعدها بفهمی که انتخابت اشتباه بوده نباید جاخالی بدی نباید کم بیاری ...

نباید هیچ وقت به خاطر یک فرد حمایت خانوادتو از دست بدی چون اگه همون فرد یه روزی بهت پشت کرد دیگه حتی روی برگشت به خانواده رو نداری ... حمایت خانواده برای یک دختر پشت گرمیه :)

صرفا جهت متاهل شدن به هر فردی اجازه ورود به زندگیتونو ندین درست انتخاب کنید چون زندگی چند نفر بستگی به انتخاب شما داره ...

عاقلانه تصمیم بگیرید نه عاشقانه ...


برچسب ها :
خاطرات دلقک

دیدگاه ها [ ۴ ]

S҉A҉H҉A҉R҉ ....
نظریه هات عاااالین و فوق العاده و بهتررررین نظریه ها تو امر مقدس ازدواج بود وااقعا میگم هرچی میخوندم میگفتم خوب با اولیه که موافقم با دومی
ه ام همینطور یهو دیدم رسیده به اخرش عالی بودن نظریه هات😊

همیشه به خوشی عزیزم:)
مرسی عزیزم لطف داری :)
همچنین ...
گُل نِگار
سلام آرزو جون چه خوب که ستاره شما روشن شد^_^
+ولی من دوست دارم عشق قبل از ازدواج رو که منهتی به ازدواج بشه البته..تجربه کنم..:) یعنی دوست دارم در اثر اون عشق ازدواج کنیم..
ع سلام عزیزم :) ...خوبی نگار جان ؟؟
اره عشقی که به ازدواج منجرب بشه خیلی خوبه ولی متاسفانه توی جامعه الان خیلی کم پیش میاد ...
رضا مرادی
ایشالا همیشه خوش باشید:)

اسم فونت و سایز فونت وبلاگتون چیه؟
ممنون میشم بگید مرسی
مرسی شما هم همچنین :)

اسم فونت XeroSans هستش ....
ام اسی خوشبخت
سلام
خوب هستید؟
جای خالیتون حس میشد.
قدما هم گفتن, قبل ازدواج چشماتو باز بکن, بعد ازدواج چشماتو رو خیلی چیزا ببند.
ان شالله انتخاب درستی کنید و طعم عشق رو بچشید :)
ع سلام ..
مرسی خوبم شما خوبید ؟ :)
مرسی انشالله ....
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.