ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

توصیه مهم دلقک :)

به شدت توصیه میکنم این مقالات آموزشی رو بخونید :) ...

یکی از مهم ترین دلایلش اینه که تولید خودمه D:


آموزش طراحی قالب با HTML - برای افرادی که میخوان قالب های بیان رو ویرایش کنن و یا خودشون یک قالب اختصاصی بسازن بسیار مفیده :)

آموزش طراحی سایت با ASP.NET Core

آموزش طراحی سایت با ASP.NET MVC

مقالات سئو - این مقالات دسترنج آقای Beautiful Mind هست :)) - حق کپی رایت رعایت شده D:

یک دوره آموزشی ویدیویی بسیار توپ برای آموزش طراحی سایت از صفر تا صد روی لینک زیر کلیک کنید :

آموزش طراحی سایت با ASP.NET Core2.1

دیدگاه ها [ ۱۰ ]

Mr. Beautiful Mind
:))))
:)
ام اسی خوشبخت
ممنون برای آموزش ها :)
خواهش می کنم :)
ممنون از اشتراکت دوست من :)
عه شما هم تجربه کردید D:
تقریبا با متدهای قالب سازی آشنایی دارم
حتی رسپانسیو وبلاگم رو خودم انجام دادم
ولی خب کارتون ارزشمنده و جای تشکر داره :)
بسیار هم خوب ... ممنونم :)
نویسنده عشق
ممنون از مقالتون / موفق باشین ارزو خانوم D:
خواهش میکنم :)
تراژدی این نیست که تنها باشی بلکه این است که نتوانی تنها باشی.
آلبر کامو
:)
علی رحمانی پور
سلام
تولدت مبارک
قبلا خودت قالب میذاشتی تو وبلاگت اون خوب بود
ابوالفضل مهدوی فر
سلام
عیدتون مبارک :)
خوشحال میشم به وبلاگ من بیاید:
cafe-ketab.blog.ir
موفق باشید
ممنون عید شما هم مبارک.
آکادمی کسب وکار اینترنتی وبکیما
ممنون از مقاله های بسیار مفیدی که توصیه کردید راستی سایت بسیار خلاق و جالبی هم دارید موفق باشید
زندگی برتر
سلام وقتتون بخیر
می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.