ناگفته های یک دلقک

دلنوشته های یک دلقکِ خانگی

لطفا با لبخند کش دااااااار وارد شوید ...

خواب دیدن های من ...


من کلا آدمی هستم که شبا زیاد خواب می بینم اونم خوابای رنگی با کیفیت فول اچ دی
نمی دونم این زیاد خواب دیدن من از چی نشات میگیره!!!!

فکر و خیال؟؟؟؟  نه شبا سرم به بالشت نرسیده خوابم میبره خوشبختانه وقتی واسه فکر و خیال ندارم
شایدم روحم زیادی پر جنب و جوشه :|
یادمه دختر خالم میگفت شب اگه خواب کسیو دیدی یعنی اون فرد داشته بهت فکر میکرده!!!!
اگر بخوام با این منطق پیش برم کلی آدم بیکار از بازیگران تلویزیون گرفته تا فوتبالیست و یکسری افراد غریبه صبح تا شب در حال فکر کردن به منن!!!
خیلی برام جای سواله که چرا اصلا خواب می بینیم؟؟؟

البته یه نظریه علمی در این باره هست که به نظرم درست و منطقی میاد
این نظریه میگه وقتی ما خواب هستیم ذهنمون بیداره و تمام اطلاعات روزانه ی ما که شامل اطلاعات شنیداری،دیداری و... هست رو دسته بندی میکنه در این بین اتفاقات گذشته در آرشیو ذهن ما تحت الشعاع ماجرای های مهم روزمون قرار میگیره و ناخواسته بین آرشیو لایه های پنهان مغز و اتفاقات جاری ترکیبی صورت می گیره که غیرعادی ،مخلوط و حتی متناقض به صورت رویا متجلی می شود.
من این نظریه رو تا حدودی زیادی قبول دارم چون اکثر خوابایی که می بینم ترکیبی از حوادث گذشته و اتفاقات و یا تفکرات اون روزمه...
چنتا نکته ی جالب هم راجب خواب دیدن خوندم که ضمیمه ی این پست کردمشون موارد زیر رو بخوانید 

1- شما می توانید خواب هایتان را کنترل کنید... ( واسه من خیلی پیش اومده که در حین خواب دیدن مخصوصا خوابای  ترسناک از این که دارم خواب می بینم کاملا آگاهی دارم و سعی می کنم که هر چه سریع تر از خواب بیدار شم)
2- در هنگام خواب بدن فلج می شود چون نورون های حرکتی تحریک نمی شوند بدن شما بی حرکت می ماند.
3-  وقتی خروپف می کنید نمی توانید خواب ببینید...( بابای من موقع خواب زیاد خروپف میکنه و اصلا هم خواب نمی بینه این موردم من قبول دارم)
4-  هرچه یک رویا از آثاروجودی و کمال عقلانی بالاتری برخوردار باشد نشانه گر صادقانه بودن آن است... ( منم اکثریت خوابام که تعبیر میشن عقلانی به نظر می رسن و خوابایی که خیلی چرت و پرت به نظر می رسن تا به حال اصلا تعبیر نشدن)
اینم از این 4 تا مطلب جذاب در مورد خواب دیدن که دلم میخواست حتما بهشون توی این پست اشاره کنم ...
 
اما نکته ی جالبِ این خواب دیدن های من اینجاست که خیلی ها از خواب هام تعبیر میشن و تعبیرشون کاملا درسته
مثلا یه نمونه خوابی بود که سال گذشته دیدم و توی این پست بهش اشاره کردم، این خواب من چند روز بعد تعبیر شد (یجا خونده بودم که اگه خوابِ حیوانات رو ببینیم تعبیر داره )
یا حدودا یک ماه پیش خواب دیدم دوستم مسافرته رور بعد بهش پیام دادم و متوجه شدم که با خانوادش رفته سفر و خوابم تعبیر شده ...
حدودا یکسال پیشم که سریالِ "همه چیز آنجاست" از تلویزیون پخش میشد یه شب خواب دیدم که شخصیت اسماعیلِ سریال اومده خواستگاریم :|
صبح روز بعد به محض اینکه به خونه رسیدم مامانم بهم گفت که یکی از همکاراش زنگ زده و واسه یکی از پسرای فامیلشون اجازه خواسته که بیان خاستگاری یعنی با توجه به این خوابی که من دیدم فرد مورد نظر احتمالا اختلالات روانی داشته خداروشکر مامانم بهشون جواب رد داده بود :|

من به شدت به تعبیر خواب اعتقاد دارم البته هر خوابی هم نمی تونه تعبیر داشته باشه...

شبتون پر از خوابای رنگی :)

 

+ پرانتزنوشت

پیشاپیش بابت طولانی شدن این پست عذر خواهی می کنم ...


دسته بندی :
دل نوشت

دیدگاه ها [ ۷ ]

سیّد محمّد جعاوله
ممنون از مطلب زیباتون.
خواهش می کنم :)
خوش بحالت
پس شب ها حوصلت سر نمیره میشینی فیلم های فول اچ دی میبینی :)
چ منطق جالبی، منم یک بار خواب امام خمینی و رهبر و شاه رو دیدم خخخخخخ
یعنی هر 3 هم زمان تو خواب من بودن، البته نمیشه تعریف کرد سیاسی میشه :دی
پس اگر طبق منطق دخترخالت بریم این سه تا هم ب من فکر میکردن ^_^
البته من از خواب خاطره خوبی ندارم، نه این که خواب های بد ببینم، اصولا فکر کنم نزدیک های صبح خواب میبینم و وقتی تو خواب، خواب میبینم، خوابم میبره و کلاس ساعت اول دانشگاه رو از دست میدم :|

دقیقا :)))
امکان داره البته از اون دنیا خخخخخ
منم اصولا دم دمای صبح که کاملا خوابم سنگین شده خواب می بینم و در بیشتر مواقع فراموش می کنم خوابمو  :|
شبت خوش مهندس
ممنون همچنین :)
کنترل من تو خواب به قدریه که حتی میتونم بعد از بیدار شدن مثلا واسه نماز یا  از خواب پریدن ادامه بدمش...

فیلم inception  رو دیدی؟
منم گاهی وقتا از این خوابای دنباله دار می بینم :)

نه ... موضوع فیلم راجبِ چیه ؟؟؟؟
من کم خواب میبینم :|
و شبا زیاد فکر و خیال دارم :)
درست برعکسِ من :)
نمیگم حتما ببین فقط در این حد:
 
کاب (لئوناردو دی کاپریو) یک مهاجم شرکتی با بالاترین قابلیت است. او به ذهن افراد دیگر نفوذ می کند تا ایده هایشان را بدزدد. حالا او توسط یک میلیاردر قدرتمند استخدام شده تا برعکس کار خود را انجام دهد: کاشتن یک ایده در ذهن یک رقیب و باید آن را چنان خوب انجام دهد که فرد رقیب فکر کند این ایده متعلق به خودش است...

پ.ن. اومدم خودم بنویسم خوب نشد، داشتم داستانو لو میدادم اینو از جایی کپی کردم
خیلی جذاب به نظر میاد سعی می کنم در اولین فرصت ببینمش :)
ممنون ....
واقعا هست و کلی اسکار برده
این نفوذ هم در قالب خواب اتفاق می افته

خواهش میکنم  ;)
:)
peer
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.